جدیدترین مطالبدیجیتال مارکتینگ

12 ابزار برای موفقیت در بازاریابی محتوا (قسمت اول)

برای یک محتوای تاثیرگذار شما به چیزی بیشتر از یک متن آموزنده و یا یک عکس جذاب و یا یک ویدیو سرگرم کننده نیاز دارید.
در این مقاله قصد دارم ابزارهایی را به شما معرفی کنم که به کمک آنها میتوانید محتوایی ارزشمند برای گروه هدف خودتان ایجاد کنید و میتوانید در مورد آنها تحقیق کنید و یا آنها را تجزیه و تحلیل کنید.این 12 ابزار میتواند در هر مرحله از بازاریابی محتوا به شما کمک کند که شامل 5 مرحله میباشد
مرحله 1: پژوهش محتوا و پیدا کردن ایده ها
چالش خاصی که برای بازاریابان محتوا مجود دارد این است که به طور مداوم بتوانند مباحث جدید و مرتبطی با گروه هدفشان را پیدا کنند تا بتوانند محتوای ارزشمندی ایجاد کنند.

Buzzsumo.com
buxxsumo را میتوان به عنوان یک نوع موتور جستجو استفاده کرد که کلمات کلید
را بر اساس محبوبیت آن در شبکه های اجتماعی برسی میکند . این ابزار اطلاعاتی را درباره محتوایی که کاربران شما را در مورد یک موضوع خاص علاقه مند میکند به نمایش میگذارد و شما میتوانید متوجه شوید که چه کلماتی کلیدی بیشتر استفاده شده اند و در چه شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند
به سادگی یک عبارت را جهت جستجو وارد کنید تا نتایج آن برای شما لیست شود.
شما میتوانید از این ابزار 14 روز به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن میتوانید بنا به نیاز خود یکی از مدلهای قیمت گذاری شده را خریداری کنید و استفاده کنید.

Quora.com
quora در واقع یک ترکیب جالب بین فیس بوک ، ویکی پدیا و توییتر است
که ساختار آن شبیه به خوراک فیس بوک است و الهام گرفته از توییتر میباشد و کاربران مسئول ساخت و نگهداری سایت هستند ، چیزی شبه به ویکی پدیا
در quora شما میتوانید در هنگام ثبت نام موضوعاتی را که به آنها علاقه مند هستید و مربوط به بازاریابی محتوای خودتان است را انتخاب کنید.
طیف وسیعی از موضوعات وجود دارندمانند فن آوری، اقتصاد،فرهنگ و تغدیه و خیلی موضوعات دیگر.
سوالات و پاسخ هایی مربوط به موضوعاتی که هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید بر روی دیوار شما نمایش داده میشود و همچنین شما میتوانید سوالاتی را در هر زمان که خواستید از کاربران بپرسیدو
از این پلت فرم میتوانید به صورت رایگان استفاده کنید بنابراین میتواند یک منبع عملی الهام بخش برای هر بازاریاب و محتوا نویس باشد.

Getpocket.com
خدمات آنلاین pocket خیلی بیشتر از یک ابزار سازمانی از یک منبع الهام بخش برای ایده های محتوایی است.
همانطور که از نام آن پیداست ، این ابزار یک نوع جیب دیجیتالی است که در آن شما میتوانید ایده هایی را که در هنگام انجام تحقیقات آنلاین پیدا میکنید را ذخیره کنید.
پاکت همچنین کل متن مقاله را ذخیره میکند و میتوانید محتویات بیش از 1500 برنامه مانند توییتر ، فلیپبورد و پلاس را ذخیره کنید. همچنین شما میتوانید مطالب را با دیگران به اشتراک بگذارید و نیز مقالات توصیه شده را دریافت کنید که ممکن است در جستجوی شما برای ایده ها کمک کند.

منبع : en.ryte.com

به این post امتیاز دهید

بنیامین افشاری

اگر دوست داری با دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو آشنا بشی ، قبل از هر چیز لطفا به این پست امتیاز بده و اعلان سایت رو فعال کن و یا روی زنگوله سمت چپ سایت کلیک کن تا مطالب جدید رو از دست ندی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا