جدیدترین مطالبدیجیتال مارکتینگ

۱۲ ابزار برای موفقیت در بازاریابی محتوا (قسمت دوم)

۱۲ ابزار برای موفقیت در بازاریابی محتوا

 

اگرشماهدف خودرا پیدا نکنید حتی بهترین مطالب و محتوا نمیتواند به شما کمکی بکند .

به همین دلیل تحقیق کلمات کلیدی دربازاریابیی محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است .
درادامه ۲ ابزار را به شما معرفی میکنم که به کمک آنها میتوانید کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید.

1-google trends

این ابزار عبارات وارد شده را با حجم جستجوی کل مقایسه و کلمات کلیدی مرتبط با آن را شناسایی میکند و آنهارا نمایش میدهد.

این ابزار نه تنها کلمات کلیدی را که کاربران اغلب جستجو میکنند نشان میدهد،بلکه امکان نمایش کلمات کلیدی به یک موضوع خاص را نیز فراهم میکند.

برای مثال کاربرمیتواند ازاین ابزار استفاده کند تا مشخص شود کدام اصطلاح در تابستان ۲۰۱۷ در لندن مورد جستجو قرار گرفته است و یا اینکه چگونه اغلب کلمه `انتخابات` درماه سپتامبر ۲۰۱۷ درمونیخ جستجو شد.علاوه براین نتایج میتواند برای زمانهای خاص ، مناطق یادسته ها فیلتر شوند.

یکی دیگر از ویژگیهای Google trends مقایسه کلمات کلیدی مختلف است.برای مثال تعیین کنید که چه کلماتی موثرترهستند و به طور آنلاین بیشتر جستجو میشوند.

به عنوان مثال میتواند مقایسه کلمات کلیدی ios و Android باشد.

درکل Google trends یک ابزار عالی برای کشف معیارهای کلمات کلیدی است.
و علاوه بر این میشود موضوعاتی را که دیگر کمتر جستجو میشوند را شناسایی و آنها را با کمک seo بهینه سازی کرد.

2-ubersuggest

یکی دیگر از ابزارهای ارزشمندی که میتواند در تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک کند همین ابزار است.
این ابزار تمام پیشنهادات کلمات کلیدی گوگل را در رابطه با کلمات کلیدی مورد نظر شما ارائه میدهد.
دراین ابزار نتایج جستجو بر اساس حروف الفبا مرتب شده و فیلترهای مختلفی دردسترس هستند.شماهمچنین میتوانید از این ابزار برای رزرو کلمات کلیدی در کمپین استفاده کنید.

به طور کلی یک ابزار ایده آل برای بدست آوردن کلمات کلیدی است که از نظر Google به هم مرتبط هستند.
با این حال اطلاعاتی مانند حجم جستجوی دقیق کلمات کلیدی در

5/5 - (1 امتیاز)

بنیامین افشاری

اگر دوست داری با دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو آشنا بشی ، قبل از هر چیز لطفا به این پست امتیاز بده و اعلان سایت رو فعال کن و یا روی زنگوله سمت چپ سایت کلیک کن تا مطالب جدید رو از دست ندی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا