اخبار دیجیتال مارکتینگبازاریابی محتواسئو سایت

استفاده از نشانه گذاری در محتوا

آپدیت جدید گوگل

بروزرسانی جدید گوگل

در آپدیت جدید گوگل که مربوط به دستورالعمل های استفاده از داده های ساختار یافته است ، مشخص شده است که چه مواردی را باید در مورد ساختار داده ها در نظر داشت.

ساختار داده ها در واقع یک نوع نشانه گذاری است تا گوگل متوجه شود که یک قسمت از محتوا به چه صورت ایجاد شده و چه ساختاری دارد.

در ادامه خلاصه ای از آنچه در این بروزرسانی اتفاق افتاده را توضیح میدهم

  • اطلاعات مربوط به بخش خلاصه یا مقدمه محتوا را نشانه گذاری نکنید.
  • از تصاویر منحصربه فرد برای هر قسمت استفاده کنید و از یک تصویر واحد در چند مرحله یا محتوا استفاده نکنید.
  • تصاویر باید قابل مشاهده و مرتبط با محتوای شما باشند و همچنین بهینه شده باشند
  • با توجه به دستورالعمل های بروزشده ، فقط از یک نمونه نشانه گذاری در هر محتوا استفاده کنید.

در مقالات بعدی نحوه ایجاد و استفاده از نشانه گذاری ها در محتوا را به شما آموزش خواهم داد و همچنین استفاده آنها در وردپرس را برسی خواهیم کرد.

 

بنیامین افشاری

اگر دوست داری با دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو آشنا بشی ، قبل از هر چیز لطفا به این پست امتیاز بده و اعلان سایت رو فعال کن و یا روی زنگوله سمت چپ سایت کلیک کن تا مطالب جدید رو از دست ندی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا